POLITICA DE RETUR
USI365 DEDEVLOPMENT SRL ofera clientilor posibilitatea de a returna produsele comandate online.
Clientul are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul in care se constata deficiente, (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL le va consemna pe procesul verbal de predare-primire de la curier/ transportator.
Simpla semnare, fara obiectii a procesului verbal de predare-primire de la curier/ transportator, duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente si la anularea dreptului de retur.
In cazul in care marfa nu se verifica si/sau nu se consemneaza nici o obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT, implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.
Pot fi returnate produse care:
- nu depasesc termenul de 15 de zile de la data primirii
- nu au facut obiectul unei comenzi speciale / Produs cu statusul 'LA COMANDA' ( pe site sunt specificate produsele la comanda care se executa dupa specificatiile exprese ale cumparatorului, in momentul lansarii unei comenzi avand produse cu statusul 'la comanda', cumparatorul intelege faptul ca aceste produse nu pot fi returnate, returul poate avea loc doar daca comanda nu respecta dimensiunile si configuratia aleasa de cumparator. Cumparatorul intelege in momentul lansarii comenzii toate aspectele care tin de culoare, functionalitate, finisaj, design, astfel ca nu va putea refuza comanda motivand cu aceste aspecte)
- nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
- nu prezinta urme de lovire sau deteriorare; (zgarieturi, infundaturi, lovituri etc.)
- sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);
- nu prezinta urme vizibile de uzura;
- nu au fost montate;
- ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata
- se returneaza in ambalajul original si asigura acelasi nivel de protectie pe timpul transportului de retur.
- contin toate accesoriile produslui original.
- pot fi revandute ulterior nefiindu-i afectata valoarea.
Costurile de transport pentru retur si oricare costuri suplimentare vor intra in sarcina clientului.
Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Returul se accepta doar daca in prealabil vanzatorul a fost instiintat despre intentia cumparatorului si dupa ce s-au analizat cauzele acestei decizii. in urma acestei discutii, se vor stabili locul si modalitatea de retur.
CONDITIILE DE RETUR CU MARFA IN SCHIMB
In conditiile in care comanda de retur indeplineste conditiile de eligibilitate, mentionate mai sus si se accepta returnarea lor cu marfa la schimb, se va plasa o noua comanda de usi / accesorii avand 2 transporturi.
Cele 2 transporturi reprezinta costul transportului de retur si costul transportului noii comenzi.
Noua comanda si cele 2 transporturi se vor achita de catre client.
Noua comanda va fi livrata catre client, avand obligatia de a receptiona marfa si a verifica integritatea acesteia.
Comanda de retur nu va fi ridicata de acelasi transportator si in acelasi timp.
Aceasta reprezinta o comanda de transport separata si va fi ridicata ulterior.
Dupa receptionarea marfii returnate si inspectarea acesteia, suma de bani aferenta produselor returnate va fi rambursata in termen de 2-3 zile lucratoare in acelasi cont din care s-a facut plata.