Politica de Retur
POLITICA DE RETUR
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere si organizarea logistica a transportului.
Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.
Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente !
In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.
Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si/sau certificatul de garantie dupa caz. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
USI 365 ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 15 de zile calendaristice. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.
Pot fi returnate produse care:
- nu depasesc termenul de 15 de zile de la data primirii
- nu au facut obiectul unei comenzi speciale;( pe site sunt specificate produsele la comanda care se executa dupa specificatiile exprese ale cumparatorului, in momentul lansarii unei comenzi la comanda, cumparatorul intelegand faptul ca aceste produse nu pot fi returnare, returul poate avea loc doar daca comanda nu respecta dimensiunile si configuratia aleasa de cumparator. Cumparatorul intelege la lansarea comenzii toate aspectele care tin de culoare, functionalitate, finisaj, design, astfel ca nu va putea refuza comanda invocand aceste aspecte)
- nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
- nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
- sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);
- nu prezinta urme vizibile de uzura;
- ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata
- se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);
- sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Returul se accepta doar daca in prealabil vanzatorul a fost instiintat despre intentia cumparatorului si dupa ce s-au analizat cauzele acestei decizii. in urma acestei discutii, se vor stabili locul si modalitatea de retur.
Va rugam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat.